Samsung Galaxy S8 a S8+ sbírá kladné body i za servis

KANKRY

Nejnovější vlajkové lodi společnosti Samsung v oblasti chytrých telefonů – Samsungu Galaxy S8 a S8+ – byly představeny již minulý týden. A ačkoli u nás se do prodeje dostanou až koncem dubna, jinde už sbírají první metály. Nejen díky špičkovému výkonu a líbivému designu, ale též prémiové péči o zákazníky (u nás ohlášené pod názvem MojeGalaxy). Servis MojeGalaxy je obdobou služby MojeS7, která byla určena majitelům předchozího modelu top chytrého telefonu korejského výrobce – Samsung Galaxy S7.  V rámci MojeGalaxy budou mít majitelé nových modelů (S8 a S8+) možnost bezplatně kontaktovat speciální infolinku na čísle 800 66 53 77, kde jim operátoři poskytnou veškeré potřebné informace týkající se jejich zařízení (informace ohledně nastavení, návodu či reklamace). Infolinka je k dispozici od pondělí do soboty v době od 8.00 do 20.00 a v neděli od 8.00 do 18.00.

Infolinka dále slouží k poskytování nadstandardních služeb. Jednou z nich je například možnost osobního vyzvednutí poškozeného telefonu na území České republiky a Slovenska. Majitelé prostřednictvím infolinky zavolají na zákaznický servis a následně je kontaktuje servisní pracovník, který se zákazníkem domluví čas a místo vyzvednutí dle jeho přání. Po dobu opravy získá zákazník náhradní mobilní telefon (dle dostupnosti), aby nemusel řešit výpadek vlastními silami. Po opravě bude telefon opět osobně předán zpět.

V případě, že se majitel rozhodne navštívit některou ze zákaznických servisních center Samsung osobně, doba jeho návštěvy během opravy nezabere více než hodinu, umožňuje-li to typ závady zařízení. Tuto službu poskytuje Zákaznické centrum Samsung v Praze (Zákaznické centrum Samsung Plaza, Ječná 36 a nově otevřené zákaznické centrum Alza TechZone, Bubenské nábřeží 13), Brně (AVION Shopping Park) a Ostravě (Nádražní 307/102).

Služba MojeGalaxy platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České Republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) do odvolání
a nevztahuje se na mechanická poškození či vady způsobené uživatelem. Podrobnější informace o službě budou již brzy k dispozici na www.samsung.com/cz/mojegalaxy a v aplikaci Samsung Members, která je předinstalovaná v mobilním zařízení.

Samsung Galaxy S8 se začne v České republice prodávat 28. dubna 2017 za doporučenou maloobchodní cenu 21 999 Kč, model Galaxy S8+ za 24 999 Kč. Telefony je možné si předobjednat u vybraných prodejců od 29. března 2017, 18.00 hodin, do 19. dubna 2017, 23.59 hodin. Pokud tak zákazník učiní, obdrží telefon až o 8 dní dříve než v běžném prodeji.

Související příspěvky