Blíží se konference Game Access ‘17

KANKRY

GameDev Area připravuje v moderních prostorách brněnského Sono Centra druhý ročník konference herních vývojářů. Ve středu 3. května ji zahájí workshopy, které budou pokračovat i následující den. Čtvrteční večer již bude patřit stylové a exkluzivní párty na brněnské hvězdárně.

V pátek a sobotu se připravte na nabitý program. Proběhne celá řada zajímavých přednášek předních tvůrců legendárních her, velké Indie & Business Expo v unikátní atmosféře a další dvě nezapomenutelné párty. Budete mít také jedinečnou příležitost setkat se s mnoha zajímavými lidmi z oboru z celého světa, ať už to jsou vývojáři, vydavatelé, investoři nebo ti, kteří se do oboru herního vývoje teprve chtějí pustit.

Těšit se můžete na přednášky takových osobností, jakými jsou například Chris Avellone (Fallout 2, Fallout: New Vegas, KOTORII, System Shock, Prey), Karoliina Korppoo (Cities in Motion, Cities Skylines), Konrad Czernik (Dead Island, Call of Juarez), Meagan Marie (Tomb Raider, Avengers), Mateusz Tomaszkiewicz (série The Witcher), William Harms (Mafia III) Nicholas Lovell (F2P Expert) Yael Kazaz (Google AdMob) a mnoho dalších!

Celou konferenci zakončí ceremonie Game Access Awards, při které budou oceněny ty nejlepší projekty z Indie Expa.

Každý Indie tým má možnost získat prostor pro prezentaci své hry a jeden standardní lístek zdarma, stačí se jen zaregistrovat a splnit uvedené podmínky. Tím bude také automaticky zařazen do soutěže o ocenění v několika kategoríích

Více informací o konferenci včetně detailního programu najdete na stránkách http://game-access.com

Hlavními partnery konference jsou Fineway Studios, JetDogs Studios, Madfinger Games a Hangar 13. Mediálním partnerem je ICT NETWORK NEWS.

Game Access ‘17 pořádá GameDev Area, nezávislá iniciativa pro podporu herního průmyslu v Jihomoravském kraji. Lidé stojící za konferencí jsou sami dlouholetými herními vývojáři, kteří se podíleli už na titulech jako Mafia II či ArmA: Queens Gambit a aktuálně se věnují vývoji své druhé hry, Vestige of the Past. Považují se za součást velké a kvalitní komunity herních vývojářů v Čechách a na Slovensku a vždy se snaží najít nové způsoby, jak přispět
ke společnému cíli učinit hry všeobecně uznávanou a nedílnou součástí kultury.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

Související příspěvky